Осыдан тура 30 жыл бұрын, яғни 1994 жылы мамардың 15-і күні «Жемчужина» фольклорлық хореографиялық ансамблі құрылды. Ал, 2010 жылы «Халық» құрметті атағы берілген ансамбльдің тұрақты жетекшісі – Татьяна Константиновна Трокоз.
Ансамбльдің репертуары да сан алуан, оның құрамында көптеген әлем халықтарының билері бар: «Маусымжан», «Мерекелік күй», «Жалынды Молдовеняска» мен «Украин хопағы», орыс, татар, өзбек биі мен белорус билерін тамашалауға болады. Билердің қай қайсысы болмасын, мазмұны мен дизайны жағынан әртүрлі, алайда әр халықтың көркем шығармашылығына тән белгілермен біріктірілген: өмірдің қуанышы, жарқын оптимизм, сезімдердің шынайылығы және қарапайымдылығы, ұлттық нақыштың сақталуы – бұның бәрі әр халықтың мәдениетіне тән.
Бүгінде «Жемчужина» фольклорлық хореографиялық ансамблі көптеген қалалық, облыстық іс-шаралардың тұрақты қатысушысы, қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық байқаулардың лауреаты. Мерейлі 30 жылдығына орай, Рудный қаласындағы Абай атындағы мектеп ұжымы «Жемчужина» фольклорлық хореографиялық ансамблінің мүшелеріне қажымас қайрат, алынбаған белестерді бағындыруды тілейді. Біз сіздерді мақтан тұтамыз!
Гүлзада ШАЙМАРДАНҚЫЗЫ,
Абай атындағы мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».