Целинный негізгі орта мектебінің білім алушылары Арқалық қаласы білім бөлімінің ұйымдастыруымен Торғай жерінің тарихы, мұражайлар кешенімен танысу мақсатында тарихи-танымдық саяхатқа барып қайтты.

Білім бөлімінің әдіскері Д.Қалиев, ювеналды полиция тобының инспекторы Д.Гильмуханов және мектебіміздің аға тәлімгері Б.Бекбосын ағайлардың жетекшілігіндегі саяхатымыз Арқалық-Амантоғай тас жолы бойындағы Тасты ауылының тұсында орналасқан Кейкі батыр кесенесімен танысудан басталды. Кейкі батыр – 1916 жылғы Ұлт-азаттық көтерілістің қаһарманы ретінде тарихта қалған аңызға айналған тұлға. Батырдың басынан өткерген оқиғасымен танысып, қандай жауыздықпен өлтірілгені көңілімізді жабырқатты... Кесене осыдан 5 жыл бұрын бой көтеріп, бүгінде қасиетті тарихи жерлер қатырына қосылғаны қуантты. Айтқандай, кесене алыстан сұлулығы мен сымбатының арқасында жолаушылардың басын өзіне бұрмай өткізбейтіні анық.

«Алаш» ақтаңдақтарына орнатылған ескерткіш алдында
Жангелдин ауданына жетіп, ауқаттанып алдық. Артынша саяхатымызды әрмен қарай жалғастырып, «Алаш» ақтаңдақтары Ахмет Байтұрсынов пен Міржақып Дулатұлының атындағы мұражайға бардық. Мұражайда Ахмет Байтұрсынов пен Міржақып Дулатұлының қолданған заттары, жазған кітаптары, қол жазбалары, отбасылық суреттерімен таныстық. Жан-жақты дарынымен қатар елге жанашырлық танытып, сол жолда өздерін құрбан еткен тұлғалар халық үшін аянбай тер төккенін аңғардық. Бүгінде мұндай тұлғаларға құрметтің қандай түрін көрсетсе де, аз емес. Әр қазақ баласы қазақтың осындай тұлғаларына өмір бойы қарыздар деген ой түйдік.

Сапарымыздың басы – Кейкі батыр кесенесімен танысу
Саяхат барысы Шақшақ Жәнібек батыр атындағы мұражай, Әліби Жангелдин, Ыбырай Алтынсарин атындағы мұражайларына сапармен жалғасты. Әр мұражай өзіндік ерекше тарихы және әр қазақ баласын оқу-ағарту, қараңғылықтан шығару жолындағы еңбегін насихаттайтын құнды деректерімен қымбат. Мұражайлар кешенінің ғылыми қызметкері Меруерт Жақсылықова апай әр мұражайдың тарихын тебірене жеткізе білді. Өзімізді толғандырған сұрақтарды да қойып, жауаптарымызды да ала білдік.
Жалпы Торғай жеріндегі мұражайлар кешеніне саяхат терең ой салды. Қасиетті өлкеміздің тарихымен танысып, ұрпақтан-ұрпаққа мирас болып қалатын рухани құндылықтарды, тарихи жәдігерлерді қадірлеу қажеттігін ұғындық. Қаладан шалғай орналасқан біздер үшін мұндай саяхатқа бару таптырмас мүмкіндік. Сол үшін ұсынысымызды қолдап, сапарға шығуымызға себепші болған Арқалық қаласы білім бөліміне және мектеп әкімшілігіне алғыс білдіреміз.
Малика УЗХАН,
Балуза ӨМІРХАНҚЫЗЫ,
Целинный НМ оқушылары,
Арқалық қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».