Науырзым ауданы білім бөлімінің жұмыс жоспарына сай, Өлеңді ауылының «Балдаурен» бөбекжайында «Балалар – біздің болашағымыз» атты аудандық семинар өтті. Оған ауданның «Қызғалдақ», «Балдырған», «Балапан» бөбекжайларының педагогтері қатысты.
Қатысушылар арт-терапия әдісі қолданылған шығармашылық «Ғажайып көбелектер» әрекетін тамашалады. Ал, «Балдаурен» бөбекжайының өнерлі балаларының музыкалық қойылымындағы орындалған әндері мен керемет билері бойларындағы таланттарымен қатысушыларды керемет әсерге бөледі. Аталмыш іс-шара арқылы арт-терапия әдісінің тиімділігін дәлелдеп, балалардың қызығушылықтарын көрсету мақсаты көзделді.
Семинарды аудандық білім бөлімінің әдіскері Қанымкүл Валиева ашып, оның маңыздылығын түсіндірді. «Қазіргі уақытта арт-терапия психотерапияның маңызды салаларының бірі ретінде жақсы дамып келеді. Науырзым ауданының педагогтері де осы тәсілді қолданып, оның балаларға ұнайтынын айтып жатыр. Бүгінгі семинарда тәжірибемен бөлісіп, жан-жақты дамуға жол ашып жатырмыз», – деді ол. Мамандардың айтуынша, арт-терапия «өнермен емдеу» деген мағынаны білдіреді екен. Оны ғылымға, жалпы қолданысқа алғаш енгізген ғалым – Адриан Хилл. Яғни, әрбір адам өзін және өзінің сезімдері мен жағдайын әуен, дыбыс, қимыл және сурет арқылы көрсете алады.
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс барысында арт-терапия әдісін көбіне балабақша педагогтері жиі қолданады. Сондай-ақ, қуыршақ, музыка, құм, драма, ойын, маска, қозғалмалы би терапияларымен қатар фототерапияны да жүзеге асырады. Бұлардың қай-қайсысы болмасын, мектеп жасына дейінгі бүлдіршіндердің шығармашылық қабілеті мен қиялының дамуына ықпал етеді. Балаларға ойын, музыка, би терапиясы да өте қатты ұнайды. Олар ойнап жүріп, ойлауға дағдыланады. Табиғатынан сезімтал келетін балалардың санасына әсер ету үшін осындай әдістермен жұмыс істеген тиімді.
Семинар аясында «Балдаурен» бөбекжайының меңгерушісі А.Досмағамбетова тақырыпқа сай таныстырылым ұсынып, әдістемелік кеңес берсе, әдіскер К.Жаркенова семинар қатысушыларына арнап үйлесімді қимылды тренинг ұйымдастырды. Осылайша, тәжірибе алмасу мақсатындағы іс-шараны әдіскер Қ.Валиева рефлексия әдісімен қорытындылады.
Ботагөз ХАСЕНОВА,
«Қызғалдақ» бөбекжайының әдіскері,
Науырзым ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.