Балаға керек бірлескен жұмыс

Выпуск - №48(545)   :   09.12.2022
375

Қазіргі таңда балабақшалардың барлығында дерлік педагог-психологтың рөлі зор. Олар кішкентай балаларымыздың даму ерекшеліктерін бақылай отыра, ата-аналармен де тығыз байланыста болып, бірлесе жұмыс істейді.

Осы орайда Алтынсарин ауданына қарасты Обаған ауылында ораласқан «Сәбинұр» балабақшасының үлгісіне тоқталып өткім келеді. Балабақшамыздың «Балапан» тобының ата-аналар жиналысында балалардың ата-аналарымен тренингтер ұйымдастырылып, олардың тарапынан балалардың бойындағы жеке қабілеттері қандай бағытта жетіліп жатқаны, қай жағына басымдық беру керектігі жөнінде сұрақтар қойылып, тұшымды жауап та қайтарылды.

Жалпы бұндай іс-шаралардың маңызы зор. Ата-аналарға тренингтер қызықты ғана емес, танымдық жағы да мол болды. Оларға балаларының қасиеттерін бағалап, жолдан қосылған жағымсыз қабілеттерімен жұмыс істеуге қатысты да ұсыныстар айтылды. Әрине, әрбір ата-ана үшін өз баласы мықты, өз баласы әрдайым бірінші орында. Сондықтан да бала тәрбиесі мәселесіне келгенде әр баламен тәрбиеші, ата-ана, психолог маман бірлесе жұмыс істесе болашақта білімді, санасы толысқан азамат пен азаматшалар тәрбиелейтініміз анық.


Айдана ТҮЙТЕНОВА,
«Сәбинұр» балабақшасының
педагог-психологы,
Алтынсарин ауданы,
Обаған ауылы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.