Қазіргі таңда балабақшалардың барлығында дерлік педагог-психологтың рөлі зор. Олар кішкентай балаларымыздың даму ерекшеліктерін бақылай отыра, ата-аналармен де тығыз байланыста болып, бірлесе жұмыс істейді.
Осы орайда Алтынсарин ауданына қарасты Обаған ауылында ораласқан «Сәбинұр» балабақшасының үлгісіне тоқталып өткім келеді. Балабақшамыздың «Балапан» тобының ата-аналар жиналысында балалардың ата-аналарымен тренингтер ұйымдастырылып, олардың тарапынан балалардың бойындағы жеке қабілеттері қандай бағытта жетіліп жатқаны, қай жағына басымдық беру керектігі жөнінде сұрақтар қойылып, тұшымды жауап та қайтарылды.
Жалпы бұндай іс-шаралардың маңызы зор. Ата-аналарға тренингтер қызықты ғана емес, танымдық жағы да мол болды. Оларға балаларының қасиеттерін бағалап, жолдан қосылған жағымсыз қабілеттерімен жұмыс істеуге қатысты да ұсыныстар айтылды. Әрине, әрбір ата-ана үшін өз баласы мықты, өз баласы әрдайым бірінші орында. Сондықтан да бала тәрбиесі мәселесіне келгенде әр баламен тәрбиеші, ата-ана, психолог маман бірлесе жұмыс істесе болашақта білімді, санасы толысқан азамат пен азаматшалар тәрбиелейтініміз анық.
Айдана ТҮЙТЕНОВА,
«Сәбинұр» балабақшасының
педагог-психологы,
Алтынсарин ауданы,
Обаған ауылы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.