Білім саласындағы жаңашылдық

Выпуск - №24(521)   :   17.06.2022
514

Мамырдың 16-сы мен маусымның 3-і аралығында Қостанай облысына қарасты техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтеріне біліктілік арттыру курсы жүргізілді.

Курс «TALAP» коммерциялық емес акционерлік қоғамы ұйымдастырған «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру жүйесінің педагогі: еңбек функцияларын жетілдіру» бағдарламасы бойынша қолға алынды. Үш аптаға созылған біліктілік курсының  мақсаты – техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мазмұны бойынша кәсіптік білімді, іскерлікті жоспарлау және жүйелеу. Сондай-ақ алғашқы аптасында нормативтік-құқықтық актілер, заңнамалар, академиялық дербестік, практикалық модульді зерделеу бойынша оқыту нәтижелері қарастырылды.


Тренеріміз Гульнара Утегенова тәжірибесімен бөлісіп, қазіргі білім беру саласындағы көптеген өзгерістердің қыр-сырын түсіндіре отырып,  кері байланыс арқылы дағдымызды қалыптастыра алды. Курсымыздың екінші аптасында жинақтаған біліктілігімізді кәсіби қызметте жүзеге асыру үшін бір апта іс-тәжірибеден өтуге мүмкіндік алдық. Практика барысында колледждер мен әлеуметтік серіктестік арасындағы жұмысты жандандырып, болашақ білікті маманды даярлау мақсатында оқыту нәтижелерін бірлесіп құра алдық.

Үш апталық курс мазмұны жағынан нәтижесінің дамуы тезірек және өнімдірек болды. Тренеріміз Гульнара Маратовнаның  жоғары кәсіби шеберлігі мен өзара түсіністігі, туындаған мәселелерге жылдам шешім таба алу қабілеті ерекше әсер қалдырды.


Дариға ИЗДИБАЕВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің оқытушысы,
педагогика ғ.м.,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.