Жақында №2 Ұзынкөл ЖББ мектебінде «Цифрлық сауаттылық жағдайындағы табыс траекториясы» тақырыбында облыстық семинар өтті. Семинар тақырыбы кездейсоқ таңдалмаған, өйткені қазіргі таңда бұл тақырып – өте өзекті.
ҚОӘББ мектепке дейінгі және жалпы орта білім беру әдістемелік кабинетінің әдіскері Анаргуль Аубакированың ұйымдастыруымен, аталған әдістемелік кабинеттің басшысы Елена Савкинаның, №2 Ұзынкөл ЖББ мектебінің директоры Нұрлан Жакантаевтың қолдауымен аталған білім ордасында өткен семинар жұмысына Қостанай облысының мектеп ұстаздары қатысты.
Цифрлық сауаттылық білім беру үдерісі мен сапасына әсер ететіні сөзсіз. Ол баланы оқыту, тәрбиелеу, дамыту мен оқытудың мазмұнын меңгеруде диагностикалау құралы ретінде әрекет етеді. Білім беру саласында оқытуды жаңа мазмұнда іске асырудың инновациялық тәсілдерін көрсету үшін ұсынылған бағдарлама мазмұнды құрылған. Технологиялық прогресс кезінде білім беру процесін жақсарту үшін басқалармен тәжірибе алмасуда инновацияларды кеңінен тарату ізгі іс. Мұғалімдер цифрлық сауаттылық жағдайындағы табыс траекториясының әртүрлі әдістері мен формаларын, проблемалық-іздеу әрекеттерін қолдану бойынша тәжірибемен танысты. Жалпы цифрлық сауаттылық балаға іздеуді ұйымдастыруға, басқаруға, олардың танымдық, зерттеу қызметін дамытуға мүмкіндік береді.
ҚОӘББ мектепке дейінгі және жалпы білім беру әдістемелік кабинетінің әдіскері Анаргуль Мусаевнаның жетекшілігімен әдістемелік бағдарламада түрлі іс-шаралар жоспарланған. Солардың ішінде ерекше дайындалған заманауи сабақтарды атап өтер болсам: «Есту мүшесінің құрылымы» тақырыбындағы панорамалық алаң (8-сынып) Юлия Топорова; «Пайдалы геологиялық химиялық қосылыстар» тақырыбында (7-сынып) Канат Капышева; «Оттегінің химиялық қасиеттері» тақырыбында (8-сынып) Халида Бурлакова; Зульфира Фасхиева өткізген «Цифрлық білім беру ресурстарын қолдана отырып, заманауи сабақтың инжирингі» коучинг алаңы сынды сабақтар көпшіліктің көңілінен шықты. Сабақтар «Quiziet», «Classtime», «ZipGrade», «Learningapps.org», «popplet», т.б.платформаларын QR-код қолдану арқылы өтті.
Барлық өткізілген сабақтар оқушылардың оқу, ойлау қабілетін қалыптастыруға бағытталып, жаңалықтар ашуға қабілетті белсенді тұлғаны дамыту үшін жағдайлар жасалды. Қазіргі мұғалім – зерттеуші және тәрбиеші. Ең алдымен, педагогикалық мәдениеті жоғары адам. Семинарда ұстаздар тәжірибе алмасу барысында мектептердегі оқу процесін сапалы ұйымдастыру және соңғы нәтижеге жету тәсілдерін практика жүзінде көрсетті. Пәндік нәтижелердің құрамында әртүрлі сабақтар мен сабақтан тыс шараларда қалыптасатын жалпы білім беру дағдылары бар, бұл олардың сапалылығымен көрінеді. Ұстаздар сабақтарды жаңа форматта құрып, жүйеленген сапалы жұмыс формаларын көрсетті. Ұсынылған тәжірибе – заманауи талапқа сай сабақ өткізудің жоғары үлгісі.
Семинар балаларды цифрлық сауаттылықта оқытуға жаңа көзқараспен қарап, білім беруде жаңалықтар енгізуге талпындыратын сәттер туғызды. Көлемді семинар мазмұнында көптеген пайдалы ақпарат енгізілген, ұстаздар оны іс жүзінде қолдана отырып, жоғары нәтижелерге қол жеткізе алатыны анық. Кездесу соңында, барлық қонақтар семинардан алған әсерлерімен бөлісіп, пікірлерін, ізгі тілектерін айтып, ұйымдастырушыларға ризашылықтарын білдірді. Оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін ең бастысы, мұғалімнің әдістемелік мәдениетін жетілдіру және оқыту сапасын жақсарту керек. Сондықтан мұғалімдер үшін түрлі семинарлар, іс-шаралар аясында педагогикалық жұмыс тәжірибесімен бөлісу өте маңызды.
Назыгүл КЕНЖЕБАЕВА,
Озерный НОМ
биология және география
пәндерінің мұғалімі,
Қостанай ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.