Мектепте оқу-тәрбие жұмысындағы әдіс-тәсілдің қай-қайсысы болмасын, оқушылардың сана-сезімін, ақыл-ойын дамытуды мақсат ететіндіктен, әрбір баланың жеке ерекшеліктерін ескеріп, санасып отыру қажет. Бұл – ұстаздың парызы.
Дарын – табиғаттың берген сыйы болса, оқушы бойындағы жылт еткен сәулені сөндіріп алмай, оны әрмен қарай шыңдау – ұстаздың кәсіби біліктілігіне байланысты. «Дарынды оқушы – ел болашағы» десек, әр мемлекеттің болашағы мектебінде шыңдалады. Оқушылардың бойындағы қарым-қабілетін байқап, оны шыңдай түсу бағытында тәжірибе алмасу үшін Науырзым жалпы білім беретін мектебінің бір топ мұғалімдері Zoom платформасы арқылы «Дарынды оқушыларды оқытудағы жаңашыл әдіс-тәсілдер» атты облыстық вебинарын өткізді.
Жаңашыл әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың дарындылық, шығармашылық қабілетін дамыту жолдары талқыланған вебинардың спикері – Науырзым ауданы білім бөлімінің әдіскері А.Амиргалиева болды. Математика пәнінің мұғалімі С.Абжанова «Математика пәнінен дарынды оқушыларды оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері» тақырыбында, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ж.Исембаева «Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында дарынды оқушылармен жұмыс істеудің тиімді әдіс-тәсілдері» тақырыбында, биология және химия пәндерінің мұғалімі П.Айдарбаева «Химия және биология сабақтарында жаңашыл әдіс-тәсілдердің маңызы» тақырыбында баяндама жасаса, информатика пәнінің мұғалімі Ж.Есенбаев «Информатика пәнінен дарынды оқушыларды анықтауға және оқытудағы жаңашыл әдіс-тәсілдер» тақырыбы аясында тәжірибесімен бөлісті. Ал жаһандық құзыреттілік пәнінің мұғалімі Г.Суинбекова «Рефлексия» өткізді.
Вебинар барысында әрбір пән мұғалімі сабақтарында қолданып жүрген тиімді әрі нәтижелі әдіс-тәсілдерімен бөлісіп өтті. Ұстаздардың осынау тәжірибесі оқушыларды шығармашылыққа баулуға, шәкірт бойындағы қабілет көзін ашып, тілін байытып, қиялын ұштауға септігін тигізеді деген ойдамыз.
Самал НУРМАГАНБЕТОВА,
Науырзым жалпы
білім беретін мектеп
директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.