Арқалық қаласындағы Қосымша білім беру орталығының ұйымдастыруымен «Қосымша білім беруді ұйымдастыру: заманауи тәсілдер мен қағидаттар» тақырыбында қалалық семинар өтті.
Аталған семинарға мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері, үйірме жетекшілерінен, барлығы 64 мұғалім қатысты. Семинар педагогтер қауымының өзара тәжірибе алмасып, балаларға қосымша білім берудің әдістерін жетілдіруді көздеді. Тағылымдық жағы мол семинар барысында 3 бағыт бойынша қосымша білім беру орталығындағы клуб, үйірме жетекшілері ашық сабақтар мен танымдық сабақтар, шеберлік сағаттар өткізді.
Отбасылық шығармашылық өнер бағыты бойынша «Отбасы тәрбиесіндегі ұлттық құндылық», сондай-ақ «Киіз бен жүннен 3D стиліндегі көлемді туындылар жасау технологиясы», «Монотипия техникасы», «Домбыра аспабын үйретудегі бастапқы қадамдар» тақырыптарында танымдық, шеберлік сағаттары өтті. Құқықтық-эстетикалық бағытта «Құқықтық білім назарда» тақырыбында мұғалім мен оқушылардың бірлестігінде құқықтық сағат, «Ертегі әлемі – сиқырлы әлем» театрландырылған қойылымы және «Гүлдер» халық биінің қимылдарын үйрену» тақырыбында шеберлік сағаттары ұйымдастырылды.
Ал келесі спорттық бағыт бойынша «Ойын соңында құмалақ жинау тәсілдері» тақырыбында тоғызқұмалақтан шеберлік сағаты, «Тосқауыл арқылы шабуыл және қорғаныс» тақырыбында баскетболдан шеберлік сабақ, «Фишкалардың көмегімен алдау қимылдарын үйрену тәсілдері» атты футболдан шеберлік сағат ұймдастырылды. Іс-шараның соңында қатысушы мұғалімдер семинар жөнінде оң пікірлерін білдіріп, маңызы жоғары тақырып бойынша өзара пікір алмасты. Артынша барлық қатысушыларға Қосымша білім беру орталығының сертификаттары табысталды.
Ляззат ЕСМАҒАНБЕТ,
Қосымша білім беру орталығы
директорының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.