Оқыту тәжірибесін жаңарту

Выпуск - №50(547)   :   24.12.2022
340

Қостанай облысындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің төңірегінде өткізілген «Lesson Study» оқыту тәжірибесін жаңарту тәсілі ретінде» аймақтық ғылыми-практикалық конференциясына спикер болып қатыстық.

Қостанай облысының әр аймағынан келген білікті мұғалімдер мен жас мамандар арасында өз зерттеу мақсатымызды қорғап шығып, спикер сертификаттарына ие болдық. Конференциядан өзімізге түртіп алған басты түйініміз – «Lesson Study» оқыту тәжірибесін жаңарту тәсілі ретінде жас маман үшін үлкен мүмкіндік. Біз өткізілген зерттеу сабақтары негізінде жинақталған тәжірибе мен зерттеу нәтижесінде қол жеткізген табысты тұстарды, сонымен бірге өзара әрекеттесудің тиімділігін, кәсіби шыңдалу бойынша ұтымды тұстарымен құзырлы түрде бөлісе білдік.

Lesson Study-ге қатысқаннан кейін, оқушылардың оқу үдерісін бақылау арқылы бірқатар ерекшелікті байқай бастадық. Бұл: тапсырманы орындау кезінде олардың өзін-өзі ұстай алуы, өзара және өзін-өзі бағалау кезіндегі объективтілігі, бірінші сабаққа қарағанда бір-бірімен қарым-қатынасының өзгергені. Демек бұл кәсіби қызметін тиімді және кепілді атқаруына қажетті қасиеттер жиынтығының дамығандығының дәлелі болды.


Қымбат АМАНОВА,
Альбина ЖОЛГАСБАЕВА,
Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімдері,
Рудный қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.