Оқыту тәжірибесін жаңарту

Выпуск - №50(547)   :   24.12.2022
321

Қостанай облысындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің төңірегінде өткізілген «Lesson Study» оқыту тәжірибесін жаңарту тәсілі ретінде» аймақтық ғылыми-практикалық конференциясына спикер болып қатыстық.

Қостанай облысының әр аймағынан келген білікті мұғалімдер мен жас мамандар арасында өз зерттеу мақсатымызды қорғап шығып, спикер сертификаттарына ие болдық. Конференциядан өзімізге түртіп алған басты түйініміз – «Lesson Study» оқыту тәжірибесін жаңарту тәсілі ретінде жас маман үшін үлкен мүмкіндік. Біз өткізілген зерттеу сабақтары негізінде жинақталған тәжірибе мен зерттеу нәтижесінде қол жеткізген табысты тұстарды, сонымен бірге өзара әрекеттесудің тиімділігін, кәсіби шыңдалу бойынша ұтымды тұстарымен құзырлы түрде бөлісе білдік.

Lesson Study-ге қатысқаннан кейін, оқушылардың оқу үдерісін бақылау арқылы бірқатар ерекшелікті байқай бастадық. Бұл: тапсырманы орындау кезінде олардың өзін-өзі ұстай алуы, өзара және өзін-өзі бағалау кезіндегі объективтілігі, бірінші сабаққа қарағанда бір-бірімен қарым-қатынасының өзгергені. Демек бұл кәсіби қызметін тиімді және кепілді атқаруына қажетті қасиеттер жиынтығының дамығандығының дәлелі болды.


Қымбат АМАНОВА,
Альбина ЖОЛГАСБАЕВА,
Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімдері,
Рудный қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.