Тиімді оқыту әдістері талданған курс

Выпуск - №48(545)   :   09.12.2022
644

Арқалық политехникалық колледжінің қабырғасында «Talap» КЕАҚ «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру жүйесінің педагогі: еңбек функцияларын жетілдіру» тақырыбында біліктілікті арттыру курсы өтті.

Жиырма күнге жалғасқан курс екі бөлімнен тұрды: теориялық және тәжірибелік. Курс жетекшісі Г.М. Утегенова өз тарапынан барлық ақпаратты тыңдаушыларға жеткізді. Аталған курста оқытушылар оқытудың жаңа технологиясының бірі – «BOPPPS» моделін меңгерді. Курстан алған білімі мен тәжірибесін ұштастыра отырып, колледждің өндірістік оқыту шеберлері ретінде әдістемелік кеңесте «BOPPPS» технологиясын оқу барысында қолдану: тиімділігі және өзектілігі» тақырыбында шебер-сынып өткіздік.

Шебер-сынып колледжіміздің оқытушыларына «BOPPPS» моделінің алты компонентін таныстыру және тәжірибе алмасуды көздеді. Шебер-сыныпты тренингпен бастап, қатысушы оқытушыларға көтеріңкі көңіл-күй сыйладық. Сабақ жоспарына сәйкес «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы бойынша алғашқы «Көпір құрастыру» компонентіне қатысты бейне-ролик көрсету арқылы «Түйме қадау түрлері» атты сабақ тақырыбын аша білдік. Кезекті компоненттерді түсіндіре отырып, тәжірибелік түрде қорытындыладық.

Қатысушы топтар «BOPPPS» технологиясының мақсаты бойынша белгілі уақыт аралығында түйме қадау жолдарын меңгерді. Шебер сынып соңында «BOPPPS» моделіне ассоцация жасалу арқылы, «ПОПС» технологиясымен кері байланыс орнатылды. Басқа да сабақ барысындағы тиімді әдіс-тәсілдер талқыланып, нәтижесінде әріптестерімізбен өткізілген біліктілік арттыру курсы өте тартымды, ал біздің ұйымдастырған шебер-сыныбымыз қызықты және жаңашыл бағытта өтті.


Тоғжан АХМЕТ,
Нұргүл ӘЛІМЖАН,
Арқалық политехникалық
колледжінің өндірістік
оқыту шеберлері

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4