Әрбір адам өмірінің бастауы – анадан. Түн ұйқысын төрт бөліп, бар махаббатын баласына беретін, «баламның табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін» дейтін үш-ақ әріптен тұратын «Ана» – ұлы есім.
Бір қолымен бесікті, бір қолымен әлемді тербететін қасиетті адам. Жүрегінің кеңдігінде өлшем жоқ, өз баласына ғана емес, әлемнің баласына да орын табылатын құдіретті тұлға. «Жұмақтың кілті аналардың табанының астында» деп Қазақ атамыз бекер айтпаса керек-ті. Сондай аналық пейіл мен тәлімді тәрбие иесі, сөзіме арқау еткелі отырған кейіпкерім, мен сабақ беретін 11- сынып оқушысы Төлеухан Жанайымның анасы Мырзагалиева Фарида Шамбылқызы жайлы болмақ.
Мен мақаламның басында оқушым Жанайым туралы айтқым келіп отыр, себебі оның бойындағы жақсы мінезі, салмақты сөйлеуі, байыппен ойлауы, берілген тапсырмаларды тиянақты орындауы анасы Фарида Шамбылқызының тәрбиесінен алғандығы байқалады. Мектепте оқу озаты, түрлі олимпиадалардың жеңімпазы. Барлығын тізіп жатпай-ақ, жақында 10-11- сыныптар арасында математика пәні бойынша өткен облыстық «Алтын түлек» олимпиадасында 3- орын иегері атанды. Мақтаншақтық, өзімшілдік, тіпті, ашулану, күйіп- пісу деген мінез Жанайым үшін жат құбылыс. Тіпті жүріс- тұрысынан-ақ анасының сыпайылығы мен қарапайымдылығын аңғарамын.
Анасы Фарида Шамбылқызымен бір мектепте әріптеспіз. Ол қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Ісіне мығым, жұмысына адал, жоғары санатты маман иесі. Қазақта «Игі істің басына- жақсы келер қасыңа» деген қанатты сөзі бар. Мектепте өткізіліп жүрген қаншама игі істердің басында Фарида Шамбылқызы жүреді. Көпшіліктің, әріптестер мен ата- аналардың құрмет-қошеметіне ие болып жүрген жандардың бірі. Оқушыларына біліммен бірге, аналық ақылын да, қолынан келгенінше тәрбиесін де бойына сіңдіре біледі.
Сондай-ақ бір отбасының ұйытқысы Фарида Шамбылқызы ұл мен қыз өсіріп отырған көпбалалы ардақты ана. «Әке көрген – оқ жонар, Ана көрген – тон пішер» деп халық айтқандай, кішіпейілділік қасиетін ұстана, үлкенге ілтипатпен қарай білетін, аналық мейірін өз балаларымен бірге шәкірттеріне де бірдей бере білген оқушымның анасы Фарида Шамбылқызынан өзге аналардың алар тәлімі зор деп білемін. Бұл да оқушым Жанайым үшін тәрбиенің үлкен мектебі десе де болады.
Жазира АХМЕТОВА,
Жамбыл ЖББМ математика пәнінің мұғалімі,
Қостанай ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.