Қостанай қаласындағы №61 бөбекжайда ортаңғы «Жұлдыз», «Қарлығаш», «Жидек» топтар арасындағы ата-аналар мен бүлдіршіндердің қатысуымен «Ханталапай» ұлттық ойынынан сайыс ұйымдастырылды.
Халықымыздың ұлттық ойындары негізінен мал шаруашылығымен айналысқаннан кейін, көбінесе табиғи заттарды пайдалануға негізделген. Сондай ойындардың бірі – асық ату. Асық ату ойыны балалардың жүйке жүйесінің жақсы дамуына үлесі зор саусақтарының сезімталдылығын дамытады, жас балаларды дәл тигізуге көз жанарына әсері көп, сондай-ақ шыдамдылыққа, ұстамдылыққа, төзімділікке тәрбиелейді. Осындай қасиеттерді бала бойына сіңіре білсе, асық ойнағанда жеңіске жетуге мүмкіндік болады.
Асық ойынының түрлері көп болғандықтан, мектеп жасына дейінгі баладан бастап, ересек адамдарға дейін ойнауға болады. Балабақшамызда ұйымдастырылған сайыс асық ойынының төрт түрі бойынша – «Омпы», «Тасқала», «Үш табан», «Асық ату» өткізілді. Сайыстың әділ қазылар алқасы құрамына «Асық атудан» спорт шебері Жиеналин Серікбай Төребайұлы арнайы шақырылды. Ата-аналар мен балалардың қатысуымен ойын қызықты әрі тартысты өтті. Ойынның соңында аға төрешінің шешімімен 1-орынды барлық ойын түрлерін талапқа сай орындап, асық атудан мергендіктерімен көзге түскен «Жидек тобы» иеленді.
Екінші орынға «Омпы», «Тасқала», «Үш табан» ережелерін жақсы орындағаныменен асық атудан шамалы қалыс қалған «Қарлығаш тобы» ие болды. Ал 3-орынды ұпай саны бойынша қарсыластарынан аздап қалыс қалған «Жұлдыз тобы» еншіледі. Осындай ойындарды пайдалана отырып, балаларды қарапайымдылық пен байсалдылыққа тәрбиелеу керек.
Алмагүл ЖҰМАБАЕВА,
№61 бөбекжайының
тәрбиешісі,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.