Тұлғаны дамытудағы кешенді жүйе

Выпуск - №1(649)   :   10.01.2025
560

1

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы – балабақша, отбасы және қоғам арасындағы байланысты нығайту арқылы тәрбиеленушілердің жан-жақты дамуына бағытталған кешенді тәрбие жүйесі.

Бағдарламаның басты мақсаты – баланың қоғамның белсенді әрі саналы азаматы болып қалыптасуына қолдау көрсету. Бұл тәрбие жүйесі балабақша, отбасы және қоғам арасындағы тығыз байланысты орнату арқылы іске асырылады. Ол тәрбиеленушілердің патриотизмін, әлеуметтік жауапкершілігін, білімге деген қызығушылығын, физикалық денсаулығын нығайтуға және шығармашылық қабілеттерін дамытуға негізделген.
«Шапағат» бөбекжай-бақшасының тәжірибесі осы бағдарламаның тиімділігін дәлелдейді. Балабақша тәрбиеленушілер арасында сыйластық, әділдік, өзара құрмет сияқты моральдық құндылықтарды қалыптастыруға басымдық береді. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы шеңберінде қазақтың салт-дәстүрлері, ұлттық ойындары мен сәндік-қолданбалы өнер элементтері тағылым ордасының оқу-тәрбие процесінде кеңінен қолданылады.
Тәрбиеленушілер спорттық жарыстар мен денсаулықты нығайтуға бағытталған іс-шараларға белсенді қатысады, бұл олардың физикалық жағдайының жақсаруына ықпал етуде. Сонымен қатар, балалар мәдени іс-шараларда белсенділік танытып, шығармашылық қабілеттерін шыңдап келеді. Бағдарлама балалардың жан-жақты дамуына, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға және қоғамға деген жауапкершілігін арттыруға елеулі үлес қосты. Алдағы уақытта оның тиімділігін арттыру мақсатында жаңа әдістер мен тәсілдер енгізу жоспарлануда.

Фарида НУРГАЗИНА,
«Шапағат» бөбекжай-
бақшасының тәрбиешісі,
Қостанай ауданы, Октябрь ауылы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».