Ұлттық тәрбие – ұлт болашағы

Выпуск - №1(649)   :   10.01.2025
473

2

Мектепке дейінгі кезеңдегі тәрбие – адам қалыптасуының алғашқы баспалдағы. Сондықтан, жастарымыздың тәрбиесіне мән беру – біздің негізгі мақсатымыз. Осыған орай, балабақшадағы тәрбие үрдісін ұлттық қағидалармен толықтыру аса қажет.

Балаларымызды ұлттық құндылықтарымызбен таныстырып, олардың рухани өмірін байыта түсу – балабақша тәрбиешілері мен ата-аналардың басты міндеті. Бүлдіршіндердің ой-өрісін арттырып, қиялын шарықтатып, тіл байлығын дамыту жолында салт-дәстүрлеріміз, құндылықтар мен ұлттық аспаптарымыз және ұлттық тағамдарымызбен қоса ертегілер мен жұмбақтар, мақал-мәтелдер мен жаңылтпаштардың тигізетін пайдасы ұшан-теңіз.

1


Амангелді ауданының «Балдырған» бөбекжайында «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында, аналар мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес, ата-аналармен дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Іс-шараның мақсаты – балабақша ата-аналарына балаларына ұлттық тәрбие беру мүмкіндіктерін жан-жақты қарастыру, оны тиімді пайдалану және ұлттық құндылықтарды насихаттау. Түсіндіру жұмыстары салт-дәстүрлерді көрсету арқылы жүргізілді. Жалпы, дөңгелек үстелдің ерекшелігі – балалардың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіре отырып, ата-аналар мен тәрбиешілердің бірлесе үлгі болып, шеберлік көрсетуі.
Дөңгелек үстелдің басында ата-аналарға «Мектеп жасына дейінгі балаларға ұлттық тәрбие беру» атты тақырыпта баяндама оқылып, ата-аналармен «Білесіздер, білмейсіздер» атты танысу тренингі өткізілді. Артынша ата-аналарға балаларының фотосуреттерін көз жанарлары арқылы табу ойыны ойнатылды. Сонымен қатар, ата-аналар екі топқа бөлініп, білімділіктерін, шапшаңдықтарын бақылау мақсатында мақал-мәтелдер мен жұмбақ жасырып, жаңылтпаш қайталаудан жарысты.
Ал, шеберлік көрсету кезеңінде ата-аналар көрпе көктеу, жүн мақта түту жұмыс барысының орындалуын көрсетті. Сергіту сәті кезеңінде олар темір қасықтардың көмегімен ырғаққа ілесе отырып, «Ерке сылқым» күйін орындап берді. Күйге сүйемелдеу әсерлі болды. Соңында ата-аналар ой-пікірлерімен бөлісіп, қазақтың ұлттық құндылығын жоғалтпау, ұмытпау әрі жаңғырту мақсатында бүлдіршіндерімізге осындай шеберлік сыныптарды жиі көрсетіп отырудың қажет екенін айтты. Өткізілген жұмысты ата-аналардың алғыс сөздерімен қорытындыладық.

Толқын БАЙМОЛДИНА,
«Балдырған» бөбекжайының
педагог-психологы,
Амангелді ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4