«Бүлдіршін аруы-2023»

Выпуск - №22(570)   :   12.06.2023
491

Халықаралық балаларды қорғау күніне орай «Алпамыс» бөбекжайында мақала тақырыбымен аттас сайыс өткізілді. Оған әр топтан 2 бүлдіршінен қатысып, өнерлерін көрсетті. Сайысты кіші топ тәрбиешілері Зәуре Муканова, Тамаша Адилова ұйымдастырды.

Бүлдіршіндер сайыста «Сәлем сөздің анасы», «Шебер қолдар», «Өнерлі өрге жүзер» және сән үлгісін көрсететін жалпы 4 кезең бойынша бақ сынасты. Бірінші «Сәлем сөздің анасы» кезеңінде кішентай ханшайымдарымыз өздерінің ата тегімен таныстырды. Екінші «Шебер қолдар» кезеңінде сайыскерлер мойыншақ тізумен сынға түссе, «Өнерлі өрге жүзеді» сайысында ару қыздарымыз ән айтып, би билеп – өнерлерін көрсетті. Ерекше қуаныш силайтын мезгілдегі сайыстың соңғы кезеңінде бүлдіршіндер түрлі материалдан жасалған киімдерін киіп, ерекше сән үлгісін көрсетті. Әр айналым сайын қатысушылардың өнерлері бағаланып отырды.

Нәтижесінде қазылар алқасының ұйғаруымен балғын балалық шақ «Бүлдіршін аруы-2023» сайысына қатысып, өнерімен көзге түсіп, бесенділік танытқаны үшін «Ертөре» мектепалды даярлық тобының тәрбиеленушісі Ясмин Кәкім «Бүлдіршін аруы-2023» атанып, бас жүлдеге ие болса, Аяулым Төлентай І орынға лайық деп танылды. Сондай-ақ «Ербатыр» мен «Ерқанат» тобының тәрбиеленушісі Сезім Хамидолла, Айша Жанапсанова ІІ орынды қанжығасына байлады. Ал Азима Нурманова мен Жанбота Абдығалым ІІІ орындыға ие болып, бағалы сыйлықтар мен дипломдарға ие болды.


Гаухар ШАЛДЫБАЙ,
«Алпамыс» б/б «Ертөре»
мектепалды даярлық
тобының тәрбиешісі,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.