Әулиекөл ауданына қарасты Құсмұрын кентінде 2011 жылы желтоқсанның 1-інде «Қарлығаш» балабақшасы балғындарға есігін ашты. Биыл киелі ордамызға 10 жыл. Ұйымшыл ұжым ұрпақтың тәрбиелі болып өсуі жолында қызмет етіп келеді.
«Бала естігенін айтады, көргенін істейді» – деп қазақ халқы бекер айтпаған. Балабақша – баланың жүйелі түрде білім мен тәрбие алатын ең алғашқы қоғамдық ошағы. Келер ұрпақты еңбекке, өнер-білімге, елінің ар-намысын қорғауға және ізгі адамгершілік ниетке баулитыны да рас. Біздің тәрбие ошағында үш топ жұмыс істейді. Екеуі қазақ топтары болса, біреуі орыс тілінде. Балабақшада 22 жұмысшы қызметкер бар, оның 7-еуі педагог мамандар. Балабақша топтарында өз жұмысын жақсы білетін, бірінші, екінші санаттағы мамандар жұмыс істейді.
Ғұлама ұстаз әл-Фараби: «Білім берме, тәрбие бер», – деп айтқандай, «тәрбие – өмірдің өзекті мәселесі» екенін есімізге сала отырып, тәрбиеленушілеріміздің бойында еңбексүйгіштік, адамгершілік қасиеттерін дамытуға үлес қосып келеміз. Жұмыс істеп келе жатқан 10 жыл ішінде ұжым педагогтерінің жеткен жетістіктер жетерлік. Солардың ішінде аудандық, облыстық, республикалық деңгейдегі жүлделер, «Үздік тәрбиеші», Алғыс хат, мадақтама қағаздары мен авторлық жұмыстар бар. Балабақшамызда тәрбиеленушілерге арналған тәрбиелік жұмыстар, мерекелік шаралар, спорттық сайыстар, көріністер, байқаулар жиі ұйымдастырылып тұрады.
«Қарлығаш» балабақшасының ұжымы атынан тәрбиеленушілеріміздің ата-аналарын және балабақша қызметкерлерін 10 жылдық мерейтоймен құттықтаймын. Балабақша ұстаздарына нәтижеге бағытталған білім мен тәрбие беру жолында іскерліктерін дамытуын, шығармашылық табыс, отбасыларына бақ-береке тілеймін.
Айгүл САЛЬМЕНОВА,
«Қарлығаш» б/б әдіскері,
Әулиекөл ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.