Ту тұғырындағы терең тарих

Выпуск - №43(439)   :   01.11.2020
194

Мемлекетте орын алатын кез келген мәселеден шығудың негізгі кілті – патриотизм деуге негіз бар. Себебі еліне шынайы жаны ашыған адам ғана жағдайды өзгертуге аз да болсын үлесін қосуға тырысады.

Әр адам: «Қазақстан – менің Отаным, ол мен үшін жауапты, мен де ол үшін жауаптымын», – деген қарапайым ойды бала кезінен бойына сіңіріп өсуі қажет. Қостанай қаласындағы «Айгерим-Ай» балабақшасының мектепалды даярлық топтарында «Туым – мақтанышым» атты мерекелік іс-шара өтті. Шараның негізгі мақсаты: еліміздің отансүйгіш ұрпағын тәрбиелеу, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге баулу. Себебі мемлекеттік рәміздердің ұлттық патриотизмді және жалпы қазақстандық патриотизмді қалыптастырудағы орны ерекше екені даусыз.
Мемлекеттік рәміздердің тәрбиелік мәні зор. Балабақшамыздағы шара барысында балалар әр түрлі ұжымдық, қозғалыс, дидактикалық ойындарды ойнай отырып, ту, тудың бейнесі, мағынасы, міндеті туралы ақпаратпен танысты. Жас ерекшеліктеріне сай «Рәміздер туралы» заңнамасынан қарапайым түсініктер алды. Біздің тәрбиеленушілеріміз мемлекеттік нышандарды шын ниетпен қадірлейді және бұны басқалардан да талап етеді. «Айгерим-Ай» балабақшасының ұжымы атамекенін, Отанын, халқын, тілін, мемлекеттік рәміздерін, салт-дәстүрлерін сүйе білетін жас ұрпақты тәрбиелеу жолында бірлесе жұмыс істеуде.


Аиэлита КУЖАХМЕТОВА,
«Айгерим-Ай» балабақшасы
қазақ тілі мұғалімі,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.