Ту тұғырындағы терең тарих

Выпуск - №43(439)   :   01.11.2020
237

Мемлекетте орын алатын кез келген мәселеден шығудың негізгі кілті – патриотизм деуге негіз бар. Себебі еліне шынайы жаны ашыған адам ғана жағдайды өзгертуге аз да болсын үлесін қосуға тырысады.

Әр адам: «Қазақстан – менің Отаным, ол мен үшін жауапты, мен де ол үшін жауаптымын», – деген қарапайым ойды бала кезінен бойына сіңіріп өсуі қажет. Қостанай қаласындағы «Айгерим-Ай» балабақшасының мектепалды даярлық топтарында «Туым – мақтанышым» атты мерекелік іс-шара өтті. Шараның негізгі мақсаты: еліміздің отансүйгіш ұрпағын тәрбиелеу, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге баулу. Себебі мемлекеттік рәміздердің ұлттық патриотизмді және жалпы қазақстандық патриотизмді қалыптастырудағы орны ерекше екені даусыз.
Мемлекеттік рәміздердің тәрбиелік мәні зор. Балабақшамыздағы шара барысында балалар әр түрлі ұжымдық, қозғалыс, дидактикалық ойындарды ойнай отырып, ту, тудың бейнесі, мағынасы, міндеті туралы ақпаратпен танысты. Жас ерекшеліктеріне сай «Рәміздер туралы» заңнамасынан қарапайым түсініктер алды. Біздің тәрбиеленушілеріміз мемлекеттік нышандарды шын ниетпен қадірлейді және бұны басқалардан да талап етеді. «Айгерим-Ай» балабақшасының ұжымы атамекенін, Отанын, халқын, тілін, мемлекеттік рәміздерін, салт-дәстүрлерін сүйе білетін жас ұрпақты тәрбиелеу жолында бірлесе жұмыс істеуде.


Аиэлита КУЖАХМЕТОВА,
«Айгерим-Ай» балабақшасы
қазақ тілі мұғалімі,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.