Құстар үшін қыс мезгілі қиын кезең, әсіресе биылғыдай қар көп болса. Соған орай, №28 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып оқушылары арасында «Құстарды қыста тамақтандырыңыз» жобасы өткізілді.
Аш құс суықтан қатты зардап шегеді. Құстарға қыста қолдау көрсету аса қажет-ақ, олар үшін азық дайындап, тамақтандыруды ұмытпаған жөн. Балалардың бойында мейірімділік, қайырымдылық сынды адами қасиеттерді қалыптастыруды көздеген шараға олар белсене ат салысты. Қыстайтын құстарды азықтандыруды ұйымдастыруға және өткізуге балалар ата-аналармен бірге азық дайындап, жем жинады және «құс мәзірін» әзірледі.
Ата-аналар мен балалар аса маңызды әрі қажетті іске жауапкершілікпен қарады. Жобаны өткізу барысында түрлі материалдардан құстарға арнайы ұя дайындалды. Табиғатта өткізілген уақыт олар үшін кішігірім мерекедей болды: балалар құстарды тамақтандырды, бірлесе өлең айтты және құстар туралы жұмбақтар шешті. Одан бөлек, күн сайын дәндер мен тұқым пакеттерімен келіп, оларды тамақтандыруға деген құлшыныстары артты. Тіпті көршілес ғимараттардың маңында құрылған ұялардың ішіне де құстарға азық қалдырды.
Артынша көркем шығармашылықпен айналысу барысында құстардың суретін салып, ұсақ-түйек жұмыстар мен аппликациялар жасады. Жобаны іске асыру барысында табиғатта сауатты мінез-құлық дағдылары мен іскерліктері, қоршаған ортаға қызығушылық қалыптасады. Сондай-ақ, тәрбиелік мәні зор шара балалардың шығармашылық қабілеттері мен қиялдарын дамытады.
Әдия ТЕМІРБАЕВА,
№28 мектеп-гимназиясы
бастауыш сынып мұғалімі,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.