Главная

TopIQ: білім берудің революциялық тәсілі

TopIQ: білім берудің революциялық тәсілі

Технология өмірдің барлық салаларына белсенді әсер ететіні белгілі, қазіргі әлемде білім де олардың ықпалында. Дәстүрлі ...
07.08.2023
468
Оқушылар өрт сөндірушілерде қонақта

Оқушылар өрт сөндірушілерде қонақта

Қостанай қаласының №2 мектеп-лицейінің мектеп жанындағы лагерінің балалары үшін №5 өрт сөндіру бөлімінің орналасқан жері ...
07.08.2023
544
Өмірді құтқару – жауапты миссия

Өмірді құтқару – жауапты миссия

Қостанайдағы Жедел-құтқару жасағының базасында қаламыздағы №14 орта мектеп жанындағы лагерьдің демалушы оқушылары үшін а ...
07.08.2023
623
Мәңгі өшпес асыл мұра

Мәңгі өшпес асыл мұра

Домбыраның қадір-қасиетін жастарға насихат ету мақсатында «Станционный» кітапхана-филиалының қызметкерлері жас оқырманда ...
07.08.2023
568
Домбыраның сазды үні

Домбыраның сазды үні

Тақырыптың өзі сөйлеп тұрғандай, қасиеттің қара домбыраның үніне тамсанбайтын адам кемде-кем шығар. Ұлттық домбыра күнін ...
07.08.2023
580

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Хорошие идеи приносят победу

2 дня назад в 14:23

УП News

Обмен лучшими практиками

2 дня назад в 14:05

КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ

Мы должны научить детей знать свои права

2 дня назад в 14:01

Теория и практика

Мемлекеттік тілге жасалған жеті қадам

Неделю назад в 15:05

Мәдениет

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.