Главная

Ардагердің есімі ұмытылмайды

Ардагердің есімі ұмытылмайды

Ұлы Отан соғысы ХХ ғасырдағы ең басты шиеленіскен оқиғаның бірі ретінде тарих беттерінде мәңгі сақталмақ. Ондағы Жеңіс м ...
15.05.2020
189
Бейбітшілік таңы үшін мың алғыс!

Бейбітшілік таңы үшін мың алғыс!

«Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды» демекші, Ұлы Отан соғысы тарихтың қойнауына енді. Бүгінде сұрапыл соғыстың Кеңес әскер ...
15.05.2020
140
Ұрпаққа ұран болған Ұлы Жеңіс

Ұрпаққа ұран болған Ұлы Жеңіс

Әлем бойынша белең алған жағдайға байланысты қашықтан білім беру жүйесіне көшкеніміз белгілі. Ұлы Отан соғысындағы Жеңіс ...
15.05.2020
128
Ұлттық құндылық ұлықталды

Ұлттық құндылық ұлықталды

Елбасы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласында жаңа дәуірдің озық үлгілерін бойымызға сіңірумен қатар ұлттық коды ...
15.05.2020
160
Сағынышқа толы кездесу

Сағынышқа толы кездесу

Амантоғай жалпы білім беретін орта мектебінде бір кездері аталмыш білім ордасын тәмәмдап кеткен түлектермен сағынышқа то ...
14.05.2020
202

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Физики и математики шутят больше всех

Вчера в 16:15

КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ

Сплав культуры и мастерства

Вчера в 16:00

Теория и практика

Время для спорта и добрых дел

Вчера в 15:57

КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ

Өңір ұстаздары дүбірлі додада

Вчера в 15:49

Бүгінгі мектеп

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.