Главная

«Мұғалім болу» атты мәртебелі істің иесі

Мектеп оқушылары үшін алғашқы қоңырау да соғылды. Эпидемиялық ахуалға байланысты салтанатты шара тек бірінші сынып оқушы ...
11.09.2021
140
Ұлттық киiм – aсыл мұрa

Ұлттық киiм – aсыл мұрa

Ұлттық киiм – бaй тaрихи, мәдени мұрaмыз. Қaзaқ хaлқының киiмi бaсқa ұлттaрдaн өзгеше өзiндiк қaсиетке толы. Мұның бaсты ...
11.09.2021
135

Халық бірлігі және жүйелі реформалар – ел өркендеуінің берік негізі

Қасым-Жомарт Тоқаев Жолдауында: «Биыл егемен ел болғанымызға 30 жыл толып отыр. Тәуелсіздік – біздің ең қастерлі құндылы ...
11.09.2021
213
Білім күніне арналған тақырып сөресі

Білім күніне арналған тақырып сөресі

Жазғы демалыс аяқталғаннан кейін Білім күні – ұзақ күткен мерекелердің бірі. Осы мерекеден кейін, жаңа оқу жылы басталад ...
11.09.2021
144
Жас ұрпаққа құқықтық тәрбие беру – отбасы мен мектептің басты міндеті

Жас ұрпаққа құқықтық тәрбие беру – отбасы мен мектептің басты міндеті

Бүгінгі қоғамның алдында тұрған басты міндеттердің бірі – балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын ...
11.09.2021
513

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Қайырымдылық пен әсемдік үндескенде

Вчера в 14:41

Бүгінгі мектеп

Жастар басқарма жұмысымен танысты

Вчера в 12:15

Колледждер/ЖОО

Победа достаётся тем, кто не жалеет сил

2 дня назад в 14:41

Патриотическое воспитание

Успех достигается в любимой профессии

2 дня назад в 14:38

Профориентация

Победа рудничан в столице

2 дня назад в 14:34

Культура

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.