Главная

«Мұғалім болу» атты мәртебелі істің иесі

Мектеп оқушылары үшін алғашқы қоңырау да соғылды. Эпидемиялық ахуалға байланысты салтанатты шара тек бірінші сынып оқушы ...
11.09.2021
180
Ұлттық киiм – aсыл мұрa

Ұлттық киiм – aсыл мұрa

Ұлттық киiм – бaй тaрихи, мәдени мұрaмыз. Қaзaқ хaлқының киiмi бaсқa ұлттaрдaн өзгеше өзiндiк қaсиетке толы. Мұның бaсты ...
11.09.2021
177

Халық бірлігі және жүйелі реформалар – ел өркендеуінің берік негізі

Қасым-Жомарт Тоқаев Жолдауында: «Биыл егемен ел болғанымызға 30 жыл толып отыр. Тәуелсіздік – біздің ең қастерлі құндылы ...
11.09.2021
271
Білім күніне арналған тақырып сөресі

Білім күніне арналған тақырып сөресі

Жазғы демалыс аяқталғаннан кейін Білім күні – ұзақ күткен мерекелердің бірі. Осы мерекеден кейін, жаңа оқу жылы басталад ...
11.09.2021
194
Жас ұрпаққа құқықтық тәрбие беру – отбасы мен мектептің басты міндеті

Жас ұрпаққа құқықтық тәрбие беру – отбасы мен мектептің басты міндеті

Бүгінгі қоғамның алдында тұрған басты міндеттердің бірі – балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын ...
11.09.2021
818

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Обмен лучшими практиками

Вчера в 14:05

КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ

Мы должны научить детей знать свои права

Вчера в 14:01

Теория и практика

Мемлекеттік тілге жасалған жеті қадам

6 дней назад в 15:05

Мәдениет

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.