Главная

Тілге құрмет – елге құрмет

Бүгінде елімізде ұлтты ұйыстыру мен халықты біріктірудің басты факторына айналып отырған – мемлекеттік тіл. Тіл мен тәуе ...
05.06.2023
533
«Lesson Study» тәсілі жаратылыстану пәнінде

«Lesson Study» тәсілі жаратылыстану пәнінде

Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл – «Lesson Study». Бұ ...
27.05.2023
621
Қоғамдағы әкелер рөлін арттыру маңызды

Қоғамдағы әкелер рөлін арттыру маңызды

Әр отбасы – жеке мемлекет. Ол мемлекеттің іргесін қалаушы, басқарушы – отағасы, әке. Жуырда мектебімізде «Отбасы күні» м ...
27.05.2023
595
«Батыр партасы» жобасы қолға алынды

«Батыр партасы» жобасы қолға алынды

Үстіміздегі оқу жылында Рудный қаласындағы Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектепте облыстық патриоттық б ...
27.05.2023
420
Үздіктердің үздігі анықталды

Үздіктердің үздігі анықталды

Жылда Арқалық қаласындағы Қосымша білім беру орталығындағы клубтар мен үйірмелердің республикалық, облыстық, қалалық жет ...
27.05.2023
475

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Это не просто камни, а история

Вчера в 17:17

Краеведение

Гид трудоустройства

Вчера в 17:03

Социум

В песне – любовь к Родине

6 дней назад в 15:09

Вне урока

Смена защитников

6 дней назад в 14:34

Патриотическое воспитание

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.