Главная

Ұлт руханиятындағы тұлға және тіл тағдыры

Дүрмекке толы дүние дүбірі жүріп өткенмен, тарихи дәуірдің шежірелік ізі сайрап жатыр. Сәулелі үміттей жоғалмай, дәуірім ...
08.08.2022
522
Балаларға бірге көмектесейік!

Балаларға бірге көмектесейік!

Жақында үстіміздегі жылдың тамыз айының 1-і мен қыркүйектің 30-ы аралығында өткізілетін «Мектепке жол» республикалық акц ...
08.08.2022
450
Қызықтарға толы «Балдәурен»

Қызықтарға толы «Балдәурен»

Жазғы демалыс уақытында балалар мен жасөспірімдердің демалуларына, шығармашылық белсенділігін арттыру мақсатында Қостана ...
08.08.2022
611
Өмір – қуаныш, өмір – мереке

Өмір – қуаныш, өмір – мереке

«Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер орталығында ұжым мұғалімдерінің ұйымдастыруымен психологиялық есепте тұрған оқушыла ...
08.08.2022
492
Домбыра – қазақтың жаны

Домбыра – қазақтың жаны

Қазақ халқының сан ғасырлар бойы қаншама тарихи кезеңдердің рухани нәрін бойына жинап, өзіндік айрықша үнмен, өзгеше нақ ...
07.08.2022
582

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Әбдібек Божақовтың жүрек әуені

Вчера в 14:24

Мәдениет

Бала шақтан болашаққа қадам

Вчера в 14:19

Колледждер/ЖОО

Хорошие идеи приносят победу

3 дня назад в 14:23

УП News

Обмен лучшими практиками

3 дня назад в 14:05

КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.