Главная

Пәнді ағылшын тілінде кіріктіре оқыту

Үштілділік – бәсекеге қабілетті елдер қатарына апарар жол десек, үштұғырлы тіл – бәсекеге қабілетті ұлт болудың игі баст ...
13.11.2021
160
Сарқылмас білімнің сандығы

Сарқылмас білімнің сандығы

Адамгершілік құндылықтар жүйесін қалыптастырудың бірден-бір жолы – кітап оқу. Федоров ауданындағы Ыбырай Алтынсарин атын ...
13.11.2021
214
Пейілі дархан «Таза жүрек» жастары

Пейілі дархан «Таза жүрек» жастары

Шолақсай жалпы білім беретін мектебінде мектеп оқушылары мен жас мамандардан құралған еріктілер тобы бар. Аталмыш топ жа ...
13.11.2021
138

Арқалық қаласында мектепаралық сурет байқауы

Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде Арқалық қаласының 65 жылдығына орай қала мектептерінің 1-4 сынып оқ ...
13.11.2021
264
Дәстүр мен ғұрып көрінісі

Дәстүр мен ғұрып көрінісі

«Жас сарбаз» қоғамдық қоры мен Қостанай аудандық білім бөлімі ұйымдастырған «Дәстүрлі өркениет» байқауы ұлтымыздың дәстү ...
13.11.2021
278

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

В песне – любовь к Родине

2 дня назад в 15:09

Вне урока

Смена защитников

2 дня назад в 14:34

Патриотическое воспитание

Талантты отбасылар сайысы

2 дня назад в 14:28

Қосымша білім

Шежірелі өлкенің баласы

2 дня назад в 14:24

Қосымша білім

Мы помним

2 дня назад в 14:21

УП News

Продолжим зелёную традицию

2 дня назад в 14:18

Социум

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.