Главная

Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі

Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі

Мектеп – баланың жан-жақты жетілуі мен дамуын жүйелі қалыптастырып отыратын негізгі орын. Жалпы білім беретін мектептің ...
06.03.2023
673
Кәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңыздыКәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңызды

Кәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңыздыКәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңызды

Қазіргі қоғамда кездесетін проблемалардың бірі мектеп түлектерінің оқу бітіре салып, қандай мамандық таңдауында. Жас түл ...
06.03.2023
429
Пікірсайыс – жетістікке жетелейді

Пікірсайыс – жетістікке жетелейді

Жаһандану дәуірінде еліміздің білім мекемелерінде дебат қозғалысы жұмысын айшықты түрде көрсетуде. Оған мектепшілік, ауд ...
06.03.2023
476
NIS оқушылары марапат биігінде

NIS оқушылары марапат биігінде

Зияткерлік мектептердің оқушылары арасында жалпы білім беретін пәндер бойынша өткен олимпиаданың 3-кезеңінде Қостанай қа ...
06.03.2023
363
Шаңғы туризмі бойынша жарыс

Шаңғы туризмі бойынша жарыс

Ақпанның 22-24 аралығында «Золотой фазан» қонақ үйінің аумағында Амангелді Имановтың туғанына 150 жыл толуына орай өтіп ...
06.03.2023
674

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Қайырымдылық пен әсемдік үндескенде

5 дней назад в 14:41

Бүгінгі мектеп

Жастар басқарма жұмысымен танысты

5 дней назад в 12:15

Колледждер/ЖОО

Победа достаётся тем, кто не жалеет сил

6 дней назад в 14:41

Патриотическое воспитание

Успех достигается в любимой профессии

6 дней назад в 14:38

Профориентация

Победа рудничан в столице

6 дней назад в 14:34

Культура

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.